Met het vliegtuig - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van Bennie Gans - WaarBenJij.nu Met het vliegtuig - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van Bennie Gans - WaarBenJij.nu

Met het vliegtuig

Door: Bennie

Blijf op de hoogte en volg Bennie

14 April 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Vandaag dus met Sjoerd Kimmie Piet Anita en Nehl met het vliegtuig. Krege we zo'n donkere bril op, en die mocht pas af in het vliegtuig. Bleek dus dat we naar Congo gingen...
Kom ik aan met me dikke trui!

Onderweg nog effe zitte kletsen met zo n gast uit de nor, houd ook wel van matte

Op het vlieveld daar lekker lope zingen, en het eerste geld hebben we al weeer binnen!

Bennie






Ik vond het erg vreemd om me al hooligan te moeten gedragen. Dat zit niet in me en is ook echt niets voor mij. Ondanks mijn outfit voel ik me geen hoolilgan en me zo gedragen gaat niet helemaal vlekkeloos. Ik speel nog te netjes hooligan en gedraag me nog teveel als mezelf.

Tags: P1C , A3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Bennie

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 628
Totaal aantal bezoekers 1844

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 07 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: